بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قرارداد دیاباته ۹ تیر به پایان می‌رسد| حقوق شیخ ۴ ماه عقب افتاده

  • کد خبر: ۶۷۸۸۱
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
قرارداد دیاباته ۹ تیر به پایان می‌رسد| حقوق شیخ ۴ ماه عقب افتاده
درحالی که قرارداد دیاباته با باشگاه استقلال ۹ تیرماه به پایان می‌رسد این بازیکن که درتمرینات روز‌های اخیر شرکت نکرده از باشگاه خواسته اجازه دهند به کشورش بازگردد. درخواست که با مخالفت اولیه کادرفنی مواجه شده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته زمان قابل توجهی است درتمرینات استقلال حضور ندارد. ابتدا گفته شد دیاباته با مصدومیت مواجه است، اما حرف‌های سرمربی استقلال بعد از بازی با ذوب آهن نشان داد که ماجرا چیز دیگری است و شیخ با مصدومیت دست و پنجه نرم نمی‌کند. درحالی که قرارداد دیاباته طبق توافق ۹ تیرماه با استقلال به پایان می‌رسد، این بازیکن از باشگاه خواسته با مرخصی یک ماه اش موافقت شود که باشگاه استقلال این درخواست را نپذیرفته است.

 

مجیدی ظاهرا به باشگاه گفته، چون دیاباته آماده نیست درتهران بماند وتمرین کند. درخواستی که مشخص نیست با موافقت دیاباته مواجه شود، یا خیر. به نظر می‌رسد ماجرای دیاباته با باشگاه استقلال وارد فاز تازه‌ای شده و این بازیکن در مسیرجدایی قرار گرفته است. بازیکنی که حضورش درشرایط آمادگی می‌تواند کمک قابل توجهی برای استقلال باشد، اما در این فضا بعید است که دیاباته با استقلال ادامه همکاری دهد.

باشگاه استقلال در عین حال ۴ ماه است حقوق این بازیکن را پرداخت نکرده و دیاباته هم ترجیح داده در این شرایط خودش را درخانه محبوس کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->